Zagranica

Coca-Cola wprowadza "uzależniające butelki"

Firma kontynuuje strategię dzielenia się radością.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FMG2b1VVvYmw%22%7D
Coca-Cola kontynuuje strategię promocyjną “dzielenia się radością”. Butelki “Friendly twist” zaproponowała agencja Leo Burnett z Kolumbii. Nowe zamknięcie pozwala się otworzyć tylko wtedy, kiedy obok jest osoba z taką samą butelką: kapsle należy zahaczyć o siebie i przekręcić. Projekt jest promowany wśród pierwszorocznych uczniów college’u i ma na celu promocję marki przez przełamywanie wzajemnych barier.

(Popsop)