Zagranica

Ogilvy Paris na zlecenie Vittela wprowadza butelkę przypominajkę

Butelka ma sama przypominać konsumentom o potrzebie nawadniania co godzinę.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FyyRgQJzILus%22%7D
Agencja Ogilvy Paris zaprezentowała specjalną butelkę do napojów z wbudowanym minutnikiem. Jak wykazały ostatnie badania wykonywane na zlecenie marki Vittel, 80 proc. Francuzów nie pije wody nie dlatego, że nie chce lub nie lubi, ale dlatego, że o tym zapomina. Dlatego specjalna butelka z wbudowanym minutnikiem co godzinę zaalarmuje o konieczności nawodnienia organizmu.

Specjalny korek Refresh Cap daje dyskretny, ale wyraźny dźwiękowy znak, że nadeszła pora na łyk wody. Dodatkowo w nakrętce wyskakuje specjalna flaga, która powinna zwrócić uwagę konsumenta.

(Brand Republic)