M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Omnicom podpisał umowę o współpracy reklamowej z Twitterem

( red. ) | 29 maja 2014, 06:00

Agencje Omnicomu mają na mocy kontraktu otrzymać preferowane ceny reklam, otrzymają łatwiejszy dostęp do bazy danych, będą również informowane wcześniej o planowanych nowych formatach i inicjatywach Twittera.

Omnicom, właściciel OMD i PHD, podpisał istotną umowę o współpracy reklamowej z portalem społecznościowym Twitter.
Według strategów ma to oznaczać, że Omnicom włączy do swoich struktur również Accuen, platformę reklamową, i MoPub, platformę do wymiany informacji i reklam, którą Twitter kupił we wrześniu 2013 r.

Agencje Omnicomu mają na mocy kontraktu otrzymać preferowane ceny reklam, otrzymają łatwiejszy dostęp do bazy danych, będą również informowane wcześniej o planowanych nowych formatach i inicjatywach Twittera.
Na rynku daje się zauważyć tendencję wśród mediów społecznościowych do podpisywania umów o rozległej współpracy z holdingami mediowymi i agencjami mediowymi. W ubiegłym roku w kwietniu ważną umowę o współpracy reklamowej Twitter podpisał ze Starcom Media Vest Group.

(Brand Republic)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,