Kraj

Phoenix Press kupuje Durszlak.pl

Wydawca tworzy pakiety prasowo-internetowe.

Phoenix Press kupił pełen pakiet udziałów w serwisie Durszlak.pl, poszerzając tym samym portfolio kulinarnych tytułów. Wartości transakcji wydawca nie podaje. Durszlak.pl został odkupiony od współzałożycieli i twórcy serwisu. Cały zespół pracuje nadal, wraz z dotychczasowym szefem Marcinem Jagodzińskim, który objął funkcję product directora. – To naturalny krok w celu poszerzenia kręgu naszych odbiorców. W ub.r. wprowadziliśmy wersję mobilną magazynu “To Jest Pyszne”, który okazał się bestsellerem w rankingu najpopularniejszych aplikacji iOS-owych w kategorii food & drink. Teraz stawiamy na społeczność blogerów kulinarnych i jeden z najszybciej rozwijających się trendów w sieci – blogi kulinarne – wyjaśnia Bartek Grabowski, członek zarządu Phoenix Press ds. nowych mediów. – Wybraliśmy Durszlak.pl, ponieważ ma największy zasięg wśród internetowych serwisów kulinarnych (1,4 mln real users), a jednocześnie oferuje możliwość niestandardowej, zaangażowanej interakcji z odbiorcami poprzez akcje ambientmarketingowe świetnie uzupełniające i wzmacniające promocję w prasie.

Obecnie wydawca wdraża nową ofertę reklamową obejmującą pakiety złożone z trzech mediów: prasy, internetu oraz reklamy w e-wydaniu na urządzenia mobilne.
 
Phoenix Press publikuje osiem zróżnicowanych tytułów kulinarnych (m.in. wysokonakładowe tytuły społecznościowe – “Przepisy Czytelników”, “Najlepsze Ciasta”, life-style’owe – “To Jest Pyszne”, rozrywkowe – „Rozrywka ze Smakiem”), prowadzi również sprzedaż reklam miesięcznika “Gotuj Krok po Kroku” wydawnictwa Bauer.