Kraj

Marka Tic Tac rozpoczyna kampanię contentmarketingową

Komunikacja "What’s Fresh Now?" prowadzona jest równocześnie na rynku polskim, niemieckim i szwajcarskim.

Marka Tic Tac rozpoczyna kampanię contentmarketingową
Marka Tic Tac rozszerza komunikację o content marketing i uruchamia platformę “What’s Fresh Now?”. Dostarcza ona codzienną porcję najświeższych informacji za pośrednictwem wielu różnych kanałów.

Centralnym elementem platformy jest serwis whatsfreshnow.pl, w którym odbiorcy znajdą najświeższe informacje m.in. na temat sportu, technologii czy lifestyle’u. Każdy z nich jest opatrzony żartobliwym komentarzem pastylek Tic Tac.

Treści pochodzące z serwisu wykorzystywane są także w innych kanałach i służą do automatycznego generowania kreacji reklam display emitowanych m.in. na portalach i w sieci Google. W ten sposób na bannerach codziennie pojawiają się inne newsy i grafiki, każdorazowo opatrzone komentarzem brand heroes. Stworzona została również aplikacja mobilna dostępna za darmo na smartfony z systemami iOS, Android i Windows Phone, która promowana jest w telewizji. Ponadto kampania obejmie reklamę na nośnikach digital OOH, gdzie również wykorzystane zostaną dynamicznie generowane treści.

Kampania “What’s Fresh Now?” prowadzona jest równocześnie na rynku polskim, niemieckim i szwajcarskim. Dla Ferrero, właściciela marki Tic Tac, realizują ją polskie oddziały Vizeum i Isobar, wchodzące w skład grupy Dentsu Aegis Network. Za tworzenie treści do serwisu odpowiada redakcja MSN.com. Ferrero nie wyklucza rozszerzenia kampanii o kolejne europejskie rynki.