M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Hutnicy, rybacy i spawacze w nowym spocie Łomży

Katarzyna Woźniak | 29 maja 2014, 06:00

Kolejny spot promocyjny piwa zachęca do łomżingu w strojach służbowych (chociaż po pracy).

Firma piwowarska Van Pur, właściciel Browarów Regionalnych "Łomża", kontynuuje kampanię pod hasłem "łomżingu", z którą wystartowała w drugiej połowie maja (MMP24 z 20 maja). Bohaterami najnowszego spotu promującego piwo są pracownicy, którzy uprawiają łomżing w stroju służbowym.

Za kreację najnowszej reklamy telewizyjnej marki Łomża odpowiada agencja PZL, a zakupem i planowaniem mediów w ramach całej kampanii zajął się dom mediowy MediaCom. Spoty telewizyjne wyprodukował dom produkcyjny Bomaye.



Czytaj więcej na temat: , , , , ,