Kraj

Plus reklamuje "W Unii jak w domu"

Operator wprowadza stawki 29 gr za minutę rozmowy i SMS-y w UE.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fal6N9NCTduc%22%7D
Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus, wprowadza ofertę ”W Unii jak w domu”. W jej ramach stawka za minutę rozmowy (wychodzącej lub odebranej) w 28 krajach Unii Europejskiej oraz w Norwegii, Islandii i Liechtensteinie kosztuje 29 groszy. Tyle samo zapłacimy za wysłanie stamtąd SMS-a.

Dla klientów abonamentowych usługa kosztuje 10 zł za miesiąc, a dla klientów biznesowych 8 zł + VAT (czyli 9,84 zł).

Użytkownicy ofert mix i na kartę (prepaid) mogą tę usługę aktywować na 2 lub 14 dni, a koszt jej włączenia to odpowiednio 5 lub 9 zł brutto.

Tę ofertę operator reklamuje w telewizji. Kreację ATL i BTL przygotowała agencja reklamowa Young & Rubicam, spoty TV wyreżyserował Tomasz Nalewajek, produkcją zajęło się studio TFP (producent Ryszard Kłosowski), a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction.