Kraj

Kolporter uruchomi pierwszy salon multimedialny

Grupa kapitałowa Kolporter, jeden z dwóch głównych graczy na rynku dystrybucji prasy, tworzy salony multimedialne. Pierwszy z takich salonów powstanie...

Grupa kapitałowa Kolporter, jeden z dwóch głównych graczy na rynku dystrybucji prasy, tworzy salony multimedialne. Pierwszy z takich salonów powstanie wkrótce w Warszawie w jednym z dużych centrów handlowych. Salon będzię miał powierzchnię około 600 mkw. Obecnie trwa rekrutacja personelu. Maciej Topolski, rzecznik prasowy grupy Kolporter, nie ujawnił planów firmy dotyczących perspektyw rozwoju sieci salonów multimedialnych Kolportera ani wartości tej inwestycji. W warszawskim salonie sprzedawane będą gry i kasety wideo, muzyka i filmy na różnych nośnikach, książki oraz art. papiernicze. “W każdej z kategorii produktowych oferowanych w salonie multimedialnym będziemy się koncentrowali na tzw. rynkowych hitach” – powiedział Topolski. Dodał, że prawdopodobnie otwarcie salonu będzie wsparte kampanią promocyjną, ale przygotowaną własnymi siłami. Przychody Kolportera w I półroczu br. wyniosły 973,3 mln zł. Zysk netto w tym okresie osiągnął 13,09 mln zł wobec 2,17 mln zł w analogicznym okresie ubiegłego roku. Tegoroczne inwestycje Kolportera w rozwój sieci dystrybucji prasy mają kosztować łącznie 30 mln zł. (PR)