M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marka Philadelphia korzysta z mody na "selfie"

( red. ) | 4 czerwca 2014, 06:00

W Australii marka, której właścicielem jest Kraft, realizuje działania zachęcające do samodzielnego gotowania.

Marka sera do smarowania Philadelphia z portfolio Kraft Foods wystartowała w Australii z działaniami promocyjnymi. Firma wykorzystuje modę na "selfie" w sieci i w ten sposób zachęca do samodzielnego gotowania w domu. Za pomocą hashtagu #FridgeShelfies w sieci można zamieścić najbardziej ekscentryczne zdjęcia wnętrza swojej lodówki i potraw powstałych z produktów, które znajdują tam biorący udział w konkursie.

Kampania ruszyła 2 czerwca i będzie realizowana w kanałach społecznościowych w Instagramie i Facebooku. Dodatkowo co tydzień zwycięzca australijskiej edycji programu "Masterchef" zaproponuje jakąś potrawę inspirowaną smakiem i konsystencją serka do smarowania.
Najbardziej inspirujące i kreatywne fotografie, a także zaproponowane potrawy mogą zostać nagrodzone wycieczką dla dwóch osób do Melbourne i talonem o wartości 100 dolarów na zakupy.
 
W Kanadzie marka prowadzi kampanię "Philly Up", w której informowaliśmy w drugiej połowie kwietnia (MMP24 z 24 kwietnia).

(Popsop)

Czytaj więcej na temat: , , ,