Kraj

OSM Piątnica promuje się również w kinach

Firma została patronem Ladies Night w Cinema City.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FnHY9i2C_ZGA%22%7D
OSM Piątnica została patronem czerwcowej edycji wieczorów dla kobiet Ladies Night w 17 kinach Cinema City. Patronat bezpośrednio związany jest z pierwszą kampanią reklamową firmy realizowaną również w sieci multipleksów Cinema City, która obejmuje emisję 15- i 30-sekundowych spotów. Kampania prowadzona jest w kinach Cinema City, telewizji i internecie. Media zakupił dom mediowy MTR Media. Za kreację spotu odpowiada agencja Walk. Działania 
w kinach koordynuje New Age Media.

Działania promocyjne i emitowane spoty mają na celu zbudowanie świadomości nowej marki jogurtów naturalnych. Producent przekonuje, że nie zawierają tłuszczu, aczkolwiek trzy razy więcej białka.