Kraj

Michał Kreczmar e-commerce directorem w Hypermedia, Paweł Wiśniewski odchodzi

Agencja wzmacnia kompetencje e-commerce i reorganizuje struktury.

Hypermedia, będąca częścią sieci Isobar, wprowadza na rynek zintegrowaną platformę usług dla e-commerce. Z początkiem czerwca w ramach firmy zatrudniającej obecnie 140 osób (łącznie 350 w całym Isobar Polska) stworzony został zespół odpowiedzialny za doradztwo e- i m-commerce. Zespołem tym pokieruje Michał Kreczmar, który objął stanowisko e-commerce directora.
– Nasza oferta jest skierowana do firm, które już mają rozwiązania e-commerce, i tych, które dopiero wchodzą na rynek sprzedaży online. Na bazie dostępnej wiedzy i zasobów Hypermedia oraz spółek z grupy Dentsu Aegis Network jesteśmy w stanie oferować klientom pełen ekosystem wsparcia w różnych kanałach komunikacji – od pozyskiwania klientów, przez implementację systemów sprzedaży, optymalizację konwersji i domykanie procesów transakcji, po wsparcie posprzedażowe – mówi Michał Kreczmar, e-commerce director w Hypermedia Linked by Isobar.

Obecnie agencja dysponuje działem produkcji, developmentu i utrzymania, w którym pracuje 90 programistów.

W związku z coraz wyraźniejszą specjalizacją IT i rozbudową technologicznego zaplecza agencji Paweł Wiśniewski, dotychczasowy dyrektor zarządzający Hypermedia, opuści struktury firmy. Obecnie prowadzona jest rekrutacja nowego menedżera. Do tego czasu agencją pokieruje Krzysztof Andrzejczak, president Isobar Poland.

Z kolei z powodu zmiany obowiązków Michała Kreczmara, dotychczas managing directora w iProspect, do tej struktury dołączyła Magdalena Mulenga jako client service director. Przez ostatni rok pracowała w Fast White Cat, gdzie jako dyrektor operacyjny odpowiadała m.in. za launch sklepów internetowych. Wcześniej jako dyrektor polskiego oddziału Quisma, firmy należącej do GroupM, zajmowała się business development w performance marketingu.