Kraj

SPI zapowiada kampanię filmu "Przyjaciel gangstera"

Dystrybutor filmowy SPI International Polska rozpocznie w najbliższy poniedziałek 16 sierpnia kampanię reklamową promującą film "Przyjaciel gangstera", którego polska premiera...

Dystrybutor filmowy SPI International Polska rozpocznie w najbliższy poniedziałek 16 sierpnia kampanię reklamową promującą film “Przyjaciel gangstera”, którego polska premiera odbędzie się 27 sierpnia. Działania reklamowe potrwają do 5 września. Kreacja kampanii pochodzi od samego dystrybutora, natomiast w zakresie planowania i zakupu mediów SPI International Polska współpracuje z domem mediowym Mediaedge:cia. “Przyjaciel gangstera” będzie reklamowany w TVP, RMF FM, poprzez kampanię bannerową w portalu Wirtualna Polska oraz w prasie, m.in. w tytułach: “Przegląd Sportowy”, “Tempo”, “Dzień dobry” i “Tina”. Ponadto na 10-12 tys. plakatów w największych polskich miastach, na 8 tys. plakatów w kinach oraz na bannerach winylowych wewnątrz i na zewnątrz kin. “Grupą docelową kampanii będą osoby w wieku 16-34 lata, mieszkające w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców” – mówi Rafał Adasiak, dyrektor marketingu SPI International Polska. “Przyjaciel gangstera” to francuski film (oryginalny tytuł to “Tais-toi!”), w którym główne role grają Gérard Depardieu i Jean Reno. (PU)