Motto agencji brzmi: "Full service rediscovered".
Lemon Sky JWT zaprezentowało swoją filozofię oraz strukturę połączonych podmiotów. Podczas konferencji prasowej miała również miejsce prezentacja nowego CI agencji i motto, kóre brzmi "Full service rediscovered".
- JWT dało nam szansę wdrożenia pomysłu na agencję, która jest w stanie dostarczyć klientom strategiczną opiekę nad marką, kreatywne pomysły we wszystkich mediach, a także konieczne w dzisiejszej rzeczywistości marketingowej, wsparcie technologiczne - powiedziała Magdalena Surowiec, CEO.
Nowa agencja powstała z połączenia należącej do międzynarodowej grupy WPP JWT Warszawa oraz interaktywnej Lemon Sky. Połączony zespół liczy prawie sto osób - specjalistów z zakresu reklamy ATL, BTL oraz nowych mediów i technologii. Efekty obecności na rynku nowej marki są już widoczne. Agencja zdobyła już wspólnych klientów. Połączone zespoły mają za sobą pierwsze wspólne projekty realizowane dla marek z portfolio Bayera.
O układzie nowej struktury informowaliśmy w MMP24 z dnia 6 czerwca br.
Czytaj więcej na temat: Bayer, WPP, JWT Warszawa, Surowiec Magdalena, Lemon Sky, Lemon Sky JWT