M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

George R.R. Martin "zabija" w ramach kampanii crowdfoundingowej

( red. ) | 9 czerwca 2014, 06:00

Autor "Gry o tron" wybierze spośród uczestników kampanii crowdfoundingowej dwóch dobroczyńców, po czym opisze ich w książce i brutalnie zamorduje na kartach powieści.

George R.R. Martin zaangażował się w kampanię o charakterze crowdfoundingowym. Autor sagi "Gra o tron" pomaga w ten sposób zgromadzić pieniądze dla Wild Spirit Wolf Sanctuarium - organizacji, która m.in. dostarcza jedzenie do miejsc dotkniętych biedą i głodem.

Na potrzeby kampanii potrzeba 20 tys. funtów. Jedną z "atrakcji"  akcji jest możliwość zostania bohaterem książki Martina. Autor wybierze spośród darczyńców dwóch "szczęśliwców": mężczyznę i kobietę, których uczyni bohaterami książki, skonstruuje postaci, po czym spektakularnie i brutalnie uśmierci je na kartach książki.

Wybrańcy będą mieli również możliwość osobistego spotkania z pisarzem i podróży helikopterem do siedziby fundacji.

(Marketing Magazine)

Czytaj więcej na temat: ,