Kraj

Nestea wspiera limitowany wariant napoju kampanią

Na rynku debiutuje Nestea Słoneczna Wiśnia.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F2CQYbS9L9-k%22%7D
Marka Nestea z portfolio Coca-Coli wystartowała z kampanią wspierającą nowy, limitowany wariant ice tea.
Nowy smak to Nestea Słoneczna Wiśnia – został wprowadzony na rynek tuż po starcie kampanii Smak Wolności (MMP24 z 14 maja 2014).
Spot telewizyjny i działania PR mają podkreślać orzeźwiający charakter produktu.

Premiera limitowanej edycji Nestea Słoneczna Wiśnia ma być kolejnym krokiem w realizacji polityki społecznej odpowiedzialności firmy Coca-Cola. Strategia zakłada oferowanie konsumentom szerokiego wyboru produktów dopasowanych do ich stylu życia i indywidualnych potrzeb żywieniowych.

Za działania w internecie odpowiada agencja Next, dom mediowy Starcom zaplanował i zakupił media, spot przygotowała agencja McCann, materiały POS – agencja Fortis, działania PR przygotowała i prowadzi agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.