M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Grupa Eurozet ma nowego dyrektora działu online

Katarzyna Woźniak | 9 czerwca 2014, 06:00

Tomasz Sofuł zajmie się wdrożeniem strategii rozwoju serwisów internetowych stacji grupy oraz rozwiązaniami mobilnymi.

Nowym dyrektorem działu online w Grupie Eurozet został Tomasz Sofuł. Do jego obowiązków będzie należało wdrożenie strategii rozwoju serwisów internetowych wszystkich stacji grupy. Sofuł będzie również odpowiedzialny za rozwiązania mobilne. Raportuje bezpośrednio do prezesa Grupy - Andrzeja Matuszyńskiego.

Tomasz Sofuł od początku drogi zawodowej jest związany z mediami. Przez ponad pięć lat pracował w Ringier Axel Springer Polska jako dyrektor marketingu magazynów "Newsweek” oraz "Forbes”, odpowiadając również za rozwój serwisów internetowych obu tytułów. Wcześniej był kierownikiem promocji i rozwoju online w Edipresse Polska. Pracował również w Link4, wprowadzając na polski rynek pierwsze ubezpieczenia komunikacyjne online, oraz w wydawnictwie Presspublica.
 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,