M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Radaroostrzegacz Coyote w telewizji

Tomasz Wygnański | 9 czerwca 2014, 06:00

Kreację kampanii przygotowała agencja Kirholm.

Kampania telewizyjna radaroostrzegaczy dla kierowców Coyote to prawdopodobnie pierwsza tak duża akcja komunikacyjna w Polsce w tym segmencie rynku. Kampania obejmiike 1580 spotów w 56 stacjach telewizyjnych.

Dodatkowo w sklepach pojawi się oferta promocyjna, która pozwoli kierowcom zaoszczędzić 400 zł w stosunku do regularnej ceny.

Coyote to oparty na społeczności kierowców system informujący o zdarzeniach na drodze aktualizowanych w czasie rzeczywistym. Strategię komunikacji oraz kreację opracowała agencja Kirholm. Produkcję spotu zrealizował dom produkcyjny Tank ProducZon, a za zakup mediów odpowiada Universal McCann.

Czytaj więcej na temat: , , ,