W nawiązaniu do wtorkowej informacji “Lemon Sky JWT wygrywa obsługę Lotte Wedel” przygotowanej na podstawie informacji pochodzących z Lotte Wedel, otrzymaliśmy oświadczenie marketera korygujące jej treść:
“W newsletterze “Media & Marketing Polska” podano informację o rozstrzygnięciu przetargu na obsługę digital marki Wedel. W przetargu wygrała koncepcja przedstawiona przez zespół agencji Lemon Sky (obecnie Lemon Sky JWT).
W lutym tego roku Lemon Sky połączyło się z JWT Warszawa, wśród klientów którego znajdują się m.in. marki należące do Nestle. Z uwagi na konkurencyjność marek i dbałość o interes zarówno firmy Lotte Wedel, jak i Nestle, Lemon Sky przekazało obsługę marki Wedel firmie WPP Poland. WPP Poland, podobnie jak Lemon Sky JWT, należy do Grupy WPP. Obie firmy posiadają jednak niezależne struktury organizacyjne i prawne”
Magdalena Kołodziejska, rzecznik prasowy Lotte Wedel.