Kraj

ESmoking World ruszył z kampanią e-papierosów

Największy w Europie producent e-papierosów rozpoczyna komunikację w Polsce. Będzie to jak dotąd największa kampania tej kategorii na naszym rynku.

ESmoking World, dystrybutor m.in. e-papierosów, rozpoczął kampanię reklamową swoich produktów. Akcję “Chmura nagród” realizuje MediaCom Warszawa. Kampania obejmuje działania w rozgłośniach radiowych, na nośnikach OOH oraz przede wszystkim w internecie. W promocji zastosowano działania ambientowe. W pięciu największych miastach Polski z obrandowanych pikapów puszczane są za pomocą specjalnej maszyny przyciągające uwagę przechodniów piankowe “chmurki”, które bezpośrednio nawiązują do nazwy kampanii. 

MediaCom został wybrany w drodze przetargu, który zakładał obsługę w zakresie planowania i zakupu mediów, uzupełnionych o rekomendację grup celowych oraz przygotowanie koncepcji i mechaniki kampanii mającej na celu przekierowanie ruchu do punktów stacjonarnych eSmokingWorld. W przeglądzie ofert poza MediaComem Warszawa brały udział: Media Concept oraz Goldbach. Za kreację działań odpowiada Orange Promotion.

ESmoking World jest największym w Europie dystrybutorem na rynku e-papierosów, wynika z danych firmy. W Polsce posiada 80 proc. rynku. ESmokingWorld to marka parasolowa dla całej sieci sprzedaży (bez FMCG), czyli dla stoisk “wysp” oraz salonów. Posiada w ofercie m.in. marki Mild, Volish, Provog czy LiQueen.