Kraj

Startuje agencja marketingu aplikacji mobilnych Snapp

Szefem nowej spółki jest Michał Giera.

Wystartowała polska agencja marketingu aplikacji mobilnych – Snapp działająca w oparciu o autorskie narzędzia badawcze. Platforma oferuje rozwiązania stworzone z myślą o właścicielach aplikacji, którzy chcą pozycjonować swoje produkcje i na nich zarabiać. CEO oraz co-founder Snapp jest Michał Giera, który z rynkiem marketingu interaktywnego związany od ponad ośmiu lat. Karierę zawodową rozpoczynał w dziale reklamy Gazeta.pl. Przez ponad trzy lata w portalu Wirtualna Polska współtworzył nowy brand WP – multimedialną sieć reklamową AdTotal.

– Do aplikacji mobilnej podchodzimy kompleksowo, skupiając się na wszystkich aspektach związanych z istnieniem tego produktu. Pomagamy stworzyć efektywny biznesplan, wypozycjonować aplikację na rynku, podnieść liczbę jej instalacji i zwiększyć konwersję sprzedażową. Dbamy jednocześnie o poprawę technicznej strony aplikacji oraz o badania związane z jej funkcjonowaniem – mówi Michał Giera.