Zagranica

Tesco wprowadza na rynek markę T Digital

Firma chce być postrzegana jako technologicznie zaawansowana i oferująca atrakcyjne produkty.

Tesco wprowadza na rynek markę T Digital
Tesco wprowadza do oferty markę T Digital. Działanie ma na celu zmianę postrzegania marek własnych Tesco jako topornych technologicznie. Najbliższe plany Tesco dotyczą inwestycji właśnie w ten segment produktowy i focus na zagadnienia związane z technologią komunikacji.

Tesco podejmie również działania zmierzające do ujednolicenia oprogramowania w jego produktach z funkcjami cyfrowymi produktów lojalnościowych: Clubcard, stron internetowych Tesco i aplikacji mobilnych, w tym Blinkbox, Tesco Direct oraz obsługi online sklepów poprzez tablet o dotychczasowej nazwie Hudl.

Sieć swoimi działaniami chce również przyciągnąć jak najwięcej talentów technologicznych i stworzyć im warunki odpowiedniego rozwoju w pracy, aby budować na rynku konkurencyjność. Mimo że w sklepach Tesco odnotowuje regularne spadki sprzedaży, sprzedaż online wzrosła w porównaniu z rokiem ubiegłym o 11 proc. W ubiegłym roku Tesco sprzedało ponad 500 tys. tabletów marki Hudl. Ma w planach wprowadzenie również własnego smartfonu.

(Marketing Week)