Kraj

Ada i Franek z kampanii Wedla wybierają orzeźwienie

Firma wspiera nowy wariant Ptasiego Mleczka kampanią. Za kreację i realizację kampanii odpowiada Grandes Kochonos, a media na potrzeby działań kupuje OMD.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FI-XjadVujsE%22%7D
W maju do sklepów trafił letni wariant Ptasiego Mleczka z portfolio Lotte Wedel. Ptasie Mleczko Biało-Białe Ice (śmietankowe z nutą chłodzącą w białej czekoladzie) i Biało-Cytrynowe Ice (cytrynowe z nutą mięty w białej czekoladzie). Mają pełnić funkcję chłodnego, orzeźwiającego deseru. Firma poleca przed spożyciem schować je do zamrażarki.

Marketer wspiera swoje produkty kampanią reklamową. Działania będą realizowane w telewizji i sieci kin Cinema City. W wybranych kinach organizowane będą akcje samplingowe, firma zapowiada również współpracę z blogerami (konkursy i aktywacje w sieci).

Za kreację i realizację kampanii odpowiada Grandes Kochonos, a media na potrzeby działań kupuje OMD.