Kraj

Siemens ucisza szumy w centrach medycznych Lux Med

Rozpoczęła się kampania motywująca do walki z szumami usznymi. Za całość kreacji i zakup mediów odpowiedzialne jest biuro reklamy BE Media.

Siemens ucisza szumy w centrach medycznych Lux Med

Rozpoczęła się kolejna kampania informacyjno-reklamowa firmy Siemens “Uciszszszum”. Tym razem Siemens motywuje do walki z szumami usznymi. Kampania informuje, że przewlekłe szumy uszne to problem 10-15 proc. populacji. Aż 20 proc. osób dotkniętych przypadłością określa ją jako uciążliwą na tyle, że utrudnia funkcjonowanie w życiu codziennym.
Siemens zachęca do odwiedzenia specjalnie oznakowanych punktów, gdzie można uzyskać porady specjalistów, którzy pomogą zdiagnozować tinnitus i znaleźć rozwiązanie do jego zwalczenia.
Spot eksponowany jest na ponad 200 ekranach LCD w 64 prywatnych placówkach medycznych Lux Medu w 13 polskich miastach, gdzie ma dotrzeć do 1 mln pacjentów. 
Za całość kreacji i zakup mediów odpowiedzialne jest biuro reklamy BE Media, dysponujące czasem reklamowym w placówkach Lux Med na wyłączność.