M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Disney i Change4Life we wspólnych działaniach w celu poprawy kondycji dzieci

( red. ) | 17 czerwca 2014, 06:00

Twórca kultowych animowanych bohaterów i stacja telewizyjna namawiają dzieci w Anglii do regularnych ćwiczeń codziennie przez 60 minut.

Disney i Change4Life wystartowały ze wspólnymi działaniami promującymi aktywność ruchową wśród dzieci. Kampania ma na celu zachęcenie dzieci do wykonywania ćwiczeń przez ok. 60 minut dziennie.

Spoty reklamowe będą wplecione w emitowane programy – filmy propagujące ruch będą miały ok. 10 minut. Bohaterami będą znane i lubiane postaci z kreskówek. Filmy będą również wysłane w formie materiałów edukacyjnych do szkół, informacje o działaniach pojawią się w prasie drukowanej i na platformach cyfrowych.


(Marketing Magazine)

Czytaj więcej na temat: ,