Zagranica

KitKat chce ożywić turystykę w Japonii

Opakowanie po batoniku może służyć jako bilet na pociąg.

KitKat chce ożywić turystykę w Japonii


KitKat (marka z portfolio Nestle) w Japonii wystartowała z niecodziennymi działaniami. W zamian za opakowanie batonika można przejechać się pociągiem. Działanie ma na celu propagowanie marki oraz ożywienie przemysłu turystycznego w Japonii.
Konsumenci, którzy podróżują liniami Sanriku Railway, są zapraszani do zakupu specjalnych opakowań batoników (opakowanie zbiorcze), które jest tańsze niż cena standardowego biletu na linie tego przewoźnika.
Projekt ma na celu ożywienie turystyki szczególnie w regionie północnych prowincji, które zostały dotknięte silnym trzęsieniem ziemi w 2011 r. Dodatkowo w zamian za każde kupione opakowanie producent będzie dotował region kwotą w wysokości 20 jenów.

W ramach tej współpracy KitKat podarował kolei dwa specjalne pociągi. Motyw kwiatowy nawiązuje do czołowego motywu japońskiego – kwitnącej wiśni w kolorze różowym i ma wtopić się w lokalną tradycję wizualną.

(Popsop)