Kraj

PKO Bank Polski promuje kartę kredytową [wideo]

Ruszyła nowa odsłona kampanii "Organizm, czyli bank z życia wzięty". Kreacje przygotowała agencja DDB Warszawa.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FxCRe_bpwcU0%3Fversion%3D3%26hl%3Dpl_PL%26rel%3D0%22%7D
W najnowszym spocie PKO Banku Polskiego “Przejrzysta karta kredytowa i kamień z serca” promowana jest karta kredytowa PKO Visa. Tym razem akcja sporu rozgrywa się pod sercem.

Kampania potrwa do 17 sierpnia br. Kanały komunikacji to: TV, internet, witryny oddziałów, BTL.

Kreacje przygotowała agencja DDB Warszawa. Za działania w internecie odpowiedzialna jest OS3. Za planowanie i zakup mediów odpowiadają Universal McCann i Value Media.