M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ogilvy & Mather i Cheil Poland nagrodzeni w Cannes

Katarzyna Kacprzak | 23 czerwca 2014, 06:00

Agencje wracają do Polski z trzema statuetkami.

Na festiwalu w Cannes zostały nagrodzone dwie agencje z Polski. Srebrną statuetkę zdobyła agencja Ogilvy & Mather, która wraz z Radą Języka Polskiego PAN zgłosiła kampanie promującą stosowanie polskich znaków diakrytycznych. Także srebro (media) i brąz (PR) otrzymał Cheil Polska. Agencja ta przygotowała dla Polskiego Czerwonego Krzyża projekt „Bardzo dobre maniery”, dzięki któremu goście wybranych restauracji mogli dopisać do swojego rachunku 5 zł na rzecz PCK.

Na short-listach znalazły się kolejne dwie kampanie, niestety nie zostały one nagrodzone. W kategorii cyber – 180heartbeats + Jung v. Matt za kampanię "Game is not over" dla Tiger Energy Drink (Maspex), a w kategorii design – Walk Creative za identyfikację wizualną dla firmy Human to Business.