Kraj

4 tys. osób wzięło udział w akcji mundialowej Warki

Grupa Żywiec do dalszej promocji marki zatrudniła Radosława Majdana.

4 tys. osób wzięło udział w akcji mundialowej Warki
4 tys. osób wzięło udział w akcji Grupy Żywiec promującej piwo marki Warka pod hasłem ”Akcja na Rio”. Trwała ona od początku kwietnia. Przez ponad dwa miesiące chętni mogli zgłosić swoją trzyosobową ekipę i walczyć o udział w tej nietypowej reprezentacji. Akcja była intensywnie promowana w telewizji i internecie. Działania interactive i konkurs prowadziła agencja The Digitals, natomiast media na potrzeby kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest. O szczegółach samej akcji i jej wsparcia pisaliśmy w MMP24.pl 02.04 br.
12 wybranych mężczyzn (cztery trzyosobowe ekipy) wyjadą na Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej do Brazylii. Będzie im przewodził Radosław Majdan, były bramkarz polskiej reprezentacji, którego Grupa Żywiec zatrudniła do promocji marki.