Przetargi

Cztery marki Valeanta w agencjach z grupy NuOrder

Agencje zajmą się działaniami dla marek: Diosminex, 4Flex, Aqua Slim oraz Slim Coffee.

Agencja interaktywna E_misja Interactive 360 i 6ix WOMM & Social Media (obie z grupy NuOrder) wygrały przetarg na kompleksową obsługę interaktywną i social media marek należących do koncernu farmaceutycznego Valeant Polska.

W ramach wygranego przetargu agencje zajmą się działaniami dla czterech marek: Diosminex, 4Flex, Aqua Slim oraz Slim Coffee.

E_misja Interactive 360 będzie odpowiedzialna za budowę czterech stron WWW dla tych brandów, prowadzenie kampanii mediowej zawierającej działania Google AdWords, SEO, Google Display Network, Facebook Ads, InStream wideo i kampanie w sieciach afiliacyjnych. Dodatkowo agencja opracuje wideo prezentacje marek Diosminex i 4Flex, infografiki, zajmie się również wsparciem sprzedaży w aptekach.

W ramach zakresu działań agencji 6ix WOMM & Social Media znajdzie się oficjalna komunikacja na forach internetowych w postaci Online Experta, a także prowadzenie fanpage’a dla marek Slim Coffe i Aqua Slim.