Kraj

Nowa marka w Eurozet

Eurozet Live jest marką dedykowaną projektom crossmediowym oraz marketingowi miejsc i wydarzeń.

Nowa marka w Eurozet
Eurozet wprowadza nową markę Eurozet Live dedykowaną projektom crossmediowym oraz marketingowi miejsc i wydarzeń.

Biuro prasowe informuje, że to kolejny etap rozwoju Działu Komunikacji Produktów Grupy Eurozet stworzonego cztery lata temu i wchodzącego dotychczas w skład RRM. Na koncie ma już realizację takich dużych projektów jak: telewizyjne trasy koncertowe “Lato Zet i Dwójki”, cztery edycje Festiwalu Piosenki Rosyjskiej w Zielonej Górze, zimową akcję “Start do nart”, cykliczną imprezę rodzinną “Dzień Dziecka na Maxa”, koncerty “Hit Biało-Czerwonych”, “Cała Polska śpiewa kolędy”, letnie eventy z cyklu “Active Summer”, projekt “BMW Jazz Club”, Festiwal Winobrania w Zielonej Górze i wiele innych.

Zespół Eurozet Live liczy obecnie 12 osób. Na jego czele stoi, jak dotychczas, Mariusz Woźniczka.