M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Maria Sharapova w teledysku promującym wodę Danone

( red. ) | 26 czerwca 2014, 06:00

Piąta w światowym rankingu rosyjska tenisistka i duet hiphopowy w kampanii viralowej promującej Wimbledon.

Maria Sharapova wystąpiła w muzycznym wideo razem z Rizzle Kicks dla marki wody Evian z portfolio Danone.

Teledysk ma być osią działań marketingowych prowadzonych w związku z Wimbledonem - na razie wystartowała kampania viralowa. Kolejne odsłony kampanii będzie można oglądać na telebimach, w prasie oraz mediach społecznościowych. Za kreację odpowiada agencja Kameleon.

Evian jest oficjalnym sponsorem Wimbledomu, a Sharapova jest globalną ambasadorką tej marki wody butelkowanej.

Copywriterem i art directorem w kampanii był Nick Chapin z agencji Kameleon, producentem teledysku jest Matt Klemar, a reżyserem - Tom King. Autorem zdjęć jest Marcus Domleo. Za zakup mediów na potrzeby działań odpowiada MEC.

(BrandRepublic)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,