M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bartek Brzoskowski media directorem w Fenomem

Maciej Florek | 27 czerwca 2014, 06:00

Wcześniej związany był z agencją FaceAddicted.

Do zespołu Fenomemu dołączył Bartek Brzoskowski, który będzie zajmował w spółce stanowisko media directora.
Jego głównym zadaniem będzie wzmocnienie pracy działu prowadzącego kampanie reklamowe w social media. Zajmie się on także rozwojem współpracy z domami mediowymi.

Brzoskowski z branżą internetową związany jest od blisko 10 lat, kiedy zajmował się m.in. wydawaniem lokalnych serwisów informacyjnych. Przygodę z rynkiem agencyjnym rozpoczął w agencji Digital One w Łodzi, gdzie zajmował się mediami społecznościowymi, pełniąc funkcję social media specialista oraz wraz z rozwojem zespołu social media managera. 
W grudniu 2012 r. rozpoczął współpracę z agencją FaceAddicted, w której prowadził 
i współprowadził projekty z zakresu social media oraz digital. Zarządzał kilkunastoosobowym zespołem account managerów, account exectitive oraz community managerów.