Kraj

IKEA z kampanią mebli kuchennych [wideo]

Za kreację odpowiada Grey Group Poland. Media na potrzeby kampanii kupuje MEC.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FN1slFvcjFLA%3Fhl%3Dpl_PL%26version%3D3%26rel%3D0%22%7D
Grey Group Poland przygotowała pierwszą odsłonę kampanii dla IKEA, w której marka promuje meble kuchenne.

IKEA Retail wybrała Grey Group w marcu tego roku, o czym informowaliśmy 20.03.2014 r. w MMP24.

Nowa kampania systemów kuchennych  będzie realizowana zarówno w kanałach ATL, jak i digital. Kampania będzie miała także swoją odsłonę w postaci niestandardowych formatów w sieci marketów IKEA.

Media na potrzeby kampanii kupuje MEC.