Carlsberg Polska, trzeci po Kompanii Piwowarskiej i Grupie Żywiec producent piwa w kraju m.in. pod marką Karmi, gruntownie odświeżył portfolio tej marki, pozostawiając trzy warianty: klasyczny, o smaku karmelowym oraz dwa nowe: żurawinowy i tiramisu. Marka otrzymała całkowicie nową szatę graficzną opakowań. Zaprojektowało ją studio graficzne Huddleston Associates.
Te zmiany wspiera kampania reklamowa w telewizji (dwie wersje spotu emitowane w TVP, Polsacie, kobiecych kanałach tematycznych TVN oraz na platformie VoD), w internecie i poprzez materiały POS. W ostatnich dwóch latach marka Karmi nie była reklamowana w TV. Kreację reklam przygotowała agencja Red8 Advertising, produkcją zajęło się studio Propeller Film, a planowanie mediów oraz działania w mediach społecznościowych powierzono PHD Media Direction.
Producent uzasadnia inwestycje w odświeżenie i reklamę marki rozwojem segmentu piw smakowych, których sprzedaż wzrosła ilościowo w ciągu ostatnich dwóch lat o 50 proc. Kobiety sięgają po nie dwa razy częściej niż mężczyźni, odpowiadając aż za 62 proc. sprzedaży tej kategorii.
Sugerowana cena detaliczna za butelkę Karmi o pojemności 0,4 l to ok. 3 zł.