Kraj

Odświeżone Karmi po dwóch latach powraca z reklamą TV

Carlsberg gruntownie odświeżył i znów szeroko reklamuje swoją marką piw smakowych dla pań. Kreację kampanii przygotowała agencja Red8 Advertising.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fvimeo.com%2Fmoogaloop.swf%3Fserver%3Dvimeo.com%26amp%3Bshow_title%3D1%26amp%3Bshow_byline%3D1%26amp%3Bshow_portrait%3D0%26amp%3Bcolor%3D%26amp%3Bfullscreen%3D1%26amp%3Bclip_id%3D99617351%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fvimeo.com%2Fmoogaloop.swf%3Fserver%3Dvimeo.com%26amp%3Bshow_title%3D1%26amp%3Bshow_byline%3D1%26amp%3Bshow_portrait%3D0%26amp%3Bcolor%3D%26amp%3Bfullscreen%3D1%26amp%3Bclip_id%3D99617350%22%7D
Carlsberg Polska, trzeci po Kompanii Piwowarskiej i Grupie Żywiec producent piwa w kraju m.in. pod marką Karmi, gruntownie odświeżył portfolio tej marki, pozostawiając trzy warianty: klasyczny, o smaku karmelowym oraz dwa nowe: żurawinowy i tiramisu. Marka otrzymała całkowicie nową szatę graficzną opakowań. Zaprojektowało ją studio graficzne Huddleston Associates.

Te zmiany wspiera kampania reklamowa w telewizji (dwie wersje spotu emitowane w TVP, Polsacie, kobiecych kanałach tematycznych TVN oraz na platformie VoD), w internecie i poprzez materiały POS. W ostatnich dwóch latach marka Karmi nie była reklamowana w TV. Kreację reklam przygotowała agencja Red8 Advertising, produkcją zajęło się studio Propeller Film, a planowanie mediów oraz działania w mediach społecznościowych powierzono PHD Media Direction.

Producent uzasadnia inwestycje w odświeżenie i reklamę marki rozwojem segmentu piw smakowych, których sprzedaż wzrosła ilościowo w ciągu ostatnich dwóch lat o 50 proc. Kobiety sięgają po nie dwa razy częściej niż mężczyźni, odpowiadając aż za 62 proc. sprzedaży tej kategorii.

Sugerowana cena detaliczna za butelkę Karmi o pojemności 0,4 l to ok. 3 zł.