Kraj

Tomasz Wojciechowski dyrektorem kreatywnym H Warsaw

Zastąpi na stanowisku creative directora pełniący dotychczas tę funkcję duet - Marcina Mroczka i Andrzeja Błachuta - który rozstał się z agencją.

Do H Warsaw dołączył Tomasz Wojciechowski, który objął stanowisko creative directora. Wojciechowski ma wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej. Poprzednio pełnił funkcję deputy creative directora w Young & Rubicam i DraftFCB, a wcześniej przez sześć lat był związany z G7, przez połowę tego czasu jako creative director, oraz z McCann i JWT.
Jest współautorem kampanii m.in. dla marek Danone, Polkomtel, Nivea, Animex, T-Mobile, Heyah, Ferrero, Kredyt Bank, Warta, Polpharma.
Tomasz Wojciechowski zastąpi na stanowisku creative directora pełniący dotychczas tę funkcję duet – Marcina Mroczka i Andrzeja Błachuta – który rozstał się z agencją.