Kraj

Goethe Institut promuje się latem

Wystartowała kampania outdoorowa Instytutu. Za pomysł, realizację kampanii oraz zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Leniva Studio.

Goethe Institut promuje się latem
Baśniowy bohater znany z folkloru zachodnich sąsiadów będzie w te wakacje promował Goethe Institut. Ma zachęcać do wakacyjnej nauki języka niemieckiego.
W najnowszej kampanii postać Krasnala ma pojawić się w tych miejscach Warszawy, które kojarzymy z miejską beztroską i letnim wypoczynkiem. Billboardy pojawią się zatem przy palmie w Al. Jerozolimskich, plaży po praskiej stronie Wisły i okolicach tęczy przy placu Zbawiciela.

Kampania widoczna będzie w 500 miejscach w Warszawie, w tym w coraz liczniejszych plażowych klubokawiarniach. Pojawią się tam pocztówki z wizerunkiem Krasnala. Stołeczne widokówki wysłać będzie można dowolnej osobie, pokazując inne oblicze stołecznego życia.

Oprócz pocztówek Krasnal pojawi się w internecie w mediach społecznościowych, w tym w Facebooku.
Za pomysł, realizację kampanii oraz zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Leniva Studio.