Carlsberg Polska, trzeci po Kompanii Piwowarskiej i Grupie Żywiec producent piwa w kraju m.in. pod marką Okocim, rusza z nową kampanią miksów Okocim Radler. Nowy 15-sekundowy spot, który właśnie trafił doi emisji w stacjach telewizyjnych, promuje tegoroczną nowość – wariant grejpfrut z limonką.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Brasil, a planowanie i zakup mediów powierzono PHD Media Direction. Spot wyprodukował Film Delikatesy.
Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będą działania online na profilu marki w Facebooku.
Okocim Radler to miks 45 proc. jasnego piwa i 55 proc. owocowej lemoniady. Oba warianty są dostępne w butelkach i puszkach o pojemności 0,5 l oraz w czteropakach. Rekomendowana cena detaliczna to 2,89 zł za butelkę oraz 3,50 zł za puszkę. Zawartość alkoholu w obu produktach wynosi 2 proc. obj.