Kraj

Okocim Radler orzeźwia w kampanii

Rusza kampania wspierająca tegoroczną nowość - wariant grejpfrut z limonką.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FDLICVbkhV-E%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Carlsberg Polska, trzeci po Kompanii Piwowarskiej i Grupie Żywiec producent piwa w kraju m.in. pod marką Okocim, rusza z nową kampanią miksów Okocim Radler. Nowy 15-sekundowy spot, który właśnie trafił doi emisji w stacjach telewizyjnych, promuje tegoroczną nowość – wariant grejpfrut z limonką.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Brasil, a planowanie i zakup mediów powierzono PHD Media Direction. Spot wyprodukował Film Delikatesy.

Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będą działania online na profilu marki w Facebooku.

Okocim Radler to miks 45 proc. jasnego piwa i 55 proc. owocowej lemoniady. Oba warianty są dostępne w butelkach i puszkach o pojemności 0,5 l oraz w czteropakach. Rekomendowana cena detaliczna to 2,89 zł za butelkę oraz 3,50 zł za puszkę. Zawartość alkoholu w obu produktach wynosi 2 proc. obj.