Kraj

USP Zdrowie wspiera nową linię UroIntima

Kampania zrealizowana przez agencję Bimers będzie miała odsłony w telewizji i w internecie.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FwHoFmiIyjIQ%26feature%3Dyoutu.be%26app%3Ddesktop%22%7D
Wystartowała nowa kampania wspierająca linię suplementów diety zapobiegających nawracającym infekcjom pęcherza moczowego. Kampania wspiera trzy warianty specyfików na dolegliwości dróg moczowych: UroIntima Furagi Active (lek OTC), UroIntima ŻurawinActive Max oraz Żurawin Active (suplement diety).

Kampania będzie realizowana w kanałach telewizyjnych i w internecie. Za kreację spotu odpowiada agencja Bimers. Za planowanie i zakup mediów – Starcom.