Zagranica

Fiat promuje model Ducato

Międzynarodowa kampania realizowana jest pod hasłem "Nowa generacja w pracy".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FgyjLq353hDg%26list%3DPLFWzDDNRCgk4vF42THruW0sCS75gwpoV0%22%7D
Wystartowała kampania promująca jeden z modeli Fiata – Ducato. Bohaterami spotu promocyjnego są “profesjonaliści, którzy wnoszą postęp technologiczny do domów w całej Europie” – informuje biuro prasowe. Nowy model samochodu prezentowany jest jako ten, który oferuje więcej technologii i większą efektywność.

Za kreację odpowiada agencja Leo Burnett. Koncept kreatywny spotu opiera się na ekspozycji innowacyjnego wyposażenia. Działania prowadzone są w telewizji, radiu, internecie i prasie pod hasłem “Nowa generacja w pracy”. Za reżyserię filmu odpowiada Maki Gherzi, a za produkcję – Bedeschifilm.