M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

El Padre rusza z serią regionalnych eventów dla Peugeota

Katarzyna Woźniak | 7 lipca 2014, 06:00

Agencja realizuje dla Peugeot Polska roadshow pod hasłem "Weekend Peugeot Używany Gwarantowany".

W ramach prowadzonych działań agencja El Padre realizuje 10 regionalnych eventów "Weekend Peugeot Używany Gwarantowany” oraz wspiera je komunikacyjnie.
Celem prowadzonych działań jest intensywna promocja lokalnego dilera Peugeot Polska również jako dilera samochodów używanych, pokazanie zalet programu "Peugeot Używany Gwarantowany”, zebranie jak największej liczby kontaktów potencjalnych klientów oraz sprzedaż samochodów.
Każdy weekend poprzedzają działania promocyjne realizowane przez agencję El Padre, tj. mailing bezadresowy door to door, promotorzy rozdający zaproszenia na event w centrach handlowych i na ulicach miast oraz ekspozycja balonu w kształcie dużego samochodu Peugeot 208 wraz z informacją o weekendzie. Dodatkowo dział marketingu Peugeot Polska realizuje kampanię promocyjną w internecie, lokalnych stacjach radiowych oraz działania marketingowe wykorzystujące bazę klientów Peugeot Polska (mailing elektroniczny, SMS).

W kampanię zaangażowani są również lokalni dilerzy biorący udział w programie: w okresie poprzedzającym weekend dzwonią do potencjalnych klientów z bazy danych Peugeota w danym regionie, wysyłają elektroniczne zaproszenie, rozdają osobom odwiedzającym salon i serwis drukowane zaproszenia oraz promują bezpośrednio "Weekend Peugeot Używany Gwarantowany", wykorzystując bannery, roll upy, naklejki na salon.

Podczas samego weekendu dla klientów Peugeot została przygotowana oferta samochodów używanych, a każdy, kto się zdecyduje na zakup samochodu podczas weekendu, otrzymuje nawigację oraz wydłużoną gwarancję (nawet do dwóch lat). Każdy może również bezpłatnie sprawdzić stan techniczny samochodu. Dla gości zostało przygotowanych wiele atrakcji i niespodzianek.

Czytaj więcej na temat: , ,