Zagranica

Nokia wynajmuje weterana Coca-Coli do prac nad globalnym pozycjonowaniem

Nokia zatrudniła na stanowisku global marketing chief Keitha Pardy'ego, dawnego czołowego menedżera Coca-Coli. Pardy pracował w Coca-Coli przez 17 lat,...

Nokia zatrudniła na stanowisku global marketing chief Keitha Pardy’ego, dawnego czołowego menedżera Coca-Coli. Pardy pracował w Coca-Coli przez 17 lat, w centrali w Atlancie. W Nokii pracować będzie w Londynie, a jego zadaniem będzie odświeżenie globalnych aktywności marketingowych koncernu, co ma pomóc poprawić słabe ostatnio wyniki sprzedażowe – w pierwszym półroczu br. sprzedaż Nokii spadła w porównaniu z I półroczem ub.r. do 8,4 mld funtów brytyjskich. Na początku br. Nokia zmieniła swoją strukturę, dzieląc ją na cztery działy operacyjne: telefonów mobilnych, sieci, przedsiębiorstw i multimediów. (“BrandRepublic”)