M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Burda dopasowała strukturę BR do wydawniczej

Katarzyna Woźniak | 8 lipca 2014, 06:00

Po niedawnej reorganizacji w BR wydawca wprowadził kolejne korekty.

Burda International Polska wprowadziła zmiany w strukturze działu reklamy i dopasowała ją do segmentów wydawniczych. Ostatnie zmiany w tym dziale wprowadzono w marcu br. (patrz MMP24 24 z 3 marca br.). W nowej strukturze obsługa tytułów luxury & liferstyle ("Elle", "InStyle", "Glamour", "Gala") została przesunięta z zespołu Beaty Bartczak, której pozostały tytuły women advisory ("Claudia", "Dobre Rady", "Samo Zdrowie", "Burda") do Małgorzaty Gurbały. Do tej pory kierowała zespołami: segmenty home & design ("Elle Decoration", "Sielskie Życie"), garden ("Mój Piękny Ogród", "Przepis na Ogród") oraz food ("Moje Gotowanie", "Przyślij Przepis", "Sól i Pieprz").

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , ,