Kraj

Lemoniada ze wsparciem

Limitowana seria napoju Maspeksu organizuje konkurs.

Lemoniada ze wsparciem
Kubuś, marka z portfolio Maspeksu, zaprasza dzieci do udziału w letnim konkursie Play Lemoniady “Podaj dalej”. Aby wziąć udział w zabawie, należy zalogować się do aplikacji konkursowej, dostępnej na specjalnej stronie WWW. Aplikacja internetowa oraz mobilna pozwalają nagrać 10-sekundowy film, w którym uczestnik “poda dalej” Play Lemoniadę z jednej strony ekranu na drugą, wykorzystując do tego kreatywny pomysł oraz prezentując unikalny trick. Dla autorów najciekawszych zgłoszeń Kubuś przygotował nagrody: wyczynowe rowery BMX, wodoodporne aparaty fotograficzne, bony na zakupy w sklepie Quiksilver i Roxy oraz zestawy Play Lemoniady.

Konkursowej akcji w internecie towarzyszą działania outdoorowe. Pod koniec czerwca marketer wystartował z telewizyjną kampanią napoju (MMP24 z 26 czerwca).

Za przygotowanie aplikacji konkursowej i kampanii outdoorowej odpowiada Brasil. Media planuje i kupuje Mindshare.