Kraj

WSiP wyda 2,5 mln zł na kampanię magazynu "Ergo"

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne (WSiP) przeznaczyły mniej więcej 2,5 mln zł na kampanię wspierającą debiut nowego pisma "Ergo". Strategię kampanii...

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne (WSiP) przeznaczyły mniej więcej 2,5 mln zł na kampanię wspierającą debiut nowego pisma “Ergo”. Strategię kampanii wydawca przygotował we własnym zakresie. Za kreację odpowiedzialny jest butik kreatywny Studio P. Planowaniem i zakupem mediów zajmie się dom mediowy Star Media. Kampania będzie prowadzona w prasie i radiu. W promocji zostaną wykorzystane również autobusy w 11 największych miastach. Magazyn “Ergo” skierowany jest do rodziców, wychowawców i nauczycieli. Będzie miał 80 stron objętości. Ukaże się we wrześniu br. w nakładzie 120 tys. egz. Jego cena będzie wynosiła 5,90 zł. (JD)