Kraj

Olaf Lubaszenko w kampanii piwa Królewskie

Olaf Lubaszenko jest bohaterem kampanii wizerunkowej piwa Królewskie (Grupa Żywiec), wcześniej, od początku miesiąca, trwała faza teaserowa kampanii eksponująca jedynie...

Olaf Lubaszenko jest bohaterem kampanii wizerunkowej piwa Królewskie (Grupa Żywiec), wcześniej, od początku miesiąca, trwała faza teaserowa kampanii eksponująca jedynie hasło: “Równe piwo dla równych facetów”. Lubaszenko ma uosabiać postać “równego faceta” – człowieka, który mimo że osiągnął sukces, pozostaje bezpretensjonalny, życzliwy, jest kibicem piłkarskiej drużyny Legia Warszawa (Królewskie sponsoruje zespół). Koncept kreatywny był przed realizacją szczegółowo badany. Reklamy, głównie outdoorowe, pojawiają się wyłącznie w regionie Warszawy i Mazowsza. Kampania będzie miała jeszcze kolejne egzekucje i potrwa przez cały sierpień i część września. Autorem kreacji jest agencja Polymus Integrated Communication, zakupem i planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy Brand & Media OMD, zaś zakupem nośników reklamy zewnętrznej Media Concept. Kampania jest pierwszą wizerunkową akcją dla brandu po przejęciu go przez Grupę Żywiec po fuzji z poprzednim właścicielem firmą Brau Union. (TW)