Olaf Lubaszenko jest bohaterem kampanii wizerunkowej piwa Królewskie (Grupa Żywiec), wcześniej, od początku miesiąca, trwała faza teaserowa kampanii eksponująca jedynie hasło: “Równe piwo dla równych facetów”. Lubaszenko ma uosabiać postać “równego faceta” – człowieka, który mimo że osiągnął sukces, pozostaje bezpretensjonalny, życzliwy, jest kibicem piłkarskiej drużyny Legia Warszawa (Królewskie sponsoruje zespół). Koncept kreatywny był przed realizacją szczegółowo badany. Reklamy, głównie outdoorowe, pojawiają się wyłącznie w regionie Warszawy i Mazowsza. Kampania będzie miała jeszcze kolejne egzekucje i potrwa przez cały sierpień i część września. Autorem kreacji jest agencja Polymus Integrated Communication, zakupem i planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy Brand & Media OMD, zaś zakupem nośników reklamy zewnętrznej Media Concept. Kampania jest pierwszą wizerunkową akcją dla brandu po przejęciu go przez Grupę Żywiec po fuzji z poprzednim właścicielem firmą Brau Union. (TW)