Zagranica

Wella będzie używać w komunikacji rynkowej "mówiących plakatów"

W Wielkiej Brytanii producent kosmetyków do włosów Wella (Procter & Gamble) będzie używać w komunikacji przygotowanej dla nowej linii Headgames...

W Wielkiej Brytanii producent kosmetyków do włosów Wella (Procter & Gamble) będzie używać w komunikacji przygotowanej dla nowej linii Headgames tzw. mówiących plakatów. Plakaty reklamowe umieszczone będą na podświetlanych nośnikach umiejscowionych w barach sieci Revolution w Birmingham, Bristolu, Glasgow, Milton Keynes i Londynie. Kampanię, która wystartuje jeszcze w sierpniu, przygotowała agencja Inside Ambient. Z nośnika reklamowego dochodzić będzie seksowny głos: “Cześć, pięknisiu. Chcę wyglądać tak jak ty”. Zdaniem rzecznika Welli w Wielkiej Brytanii kampania jest elementem strategii poszukiwania alternatywnych form komunikacji rynkowej związanej z marką i doskonałym przykładem projektu, gdzie precyzyjnie dobrano nośniki reklamowe. (“BrandRepublic”)