Kraj

Tymbark z nową kampanią [wideo]

21East przygotowała spot dla marki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FifMzqoCkaxg%3Fversion%3D3%26hl%3Dpl_PL%26rel%3D0%22%7D
Tymbark kontynuuje kampanię promującą napoje inspirowane letnimi owocami. W ofercie znajdują się m.in. smaki: jabłko-mięta, jabłko-wiśnia, jabłko-brzoskwinia.

Reklama będzie emitowana w największych stacjach telewizyjnych, takich jak Polsat czy TVN, serwisach VoD oraz YouTube.

Agencja odpowiedzialna za kreację to 21East. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Mindshare.