Kraj

DougFaberFamily wygrała przetarg na nowy projekt Browaru Belgia

Agencja reklamowa DougFaberFamily wygrała zorganizowany przez Browar Belgia przetarg na nowy projekt browaru. Spółka nie podaje żadnych szczegółów dotyczących planowanego...

Agencja reklamowa DougFaberFamily wygrała zorganizowany przez Browar Belgia przetarg na nowy projekt browaru. Spółka nie podaje żadnych szczegółów dotyczących planowanego projektu. Przetarg rozpoczął się w czerwcu i został rozstrzygnięty w sierpniu. Browar Belgia poprosił o nadesłanie prezentacji 25 polskich agencji reklamowych. Ich nazwy nie zostały ujawnione. “Wybraliśmy DougFaberFamily, gdyż jest młodą agencją, która szybko się rozwija, jest niezależna i ma innowacyjne podejście – mówi Dirk Aarts, dyrektor marketingu Browaru Belgia. – Jednym z powodów, dla których agencja została wybrana do pracy przy nowym projekcie, jest także fakt, że jej nowym dyrektorem kreatywnym jest Leszek Kwiatkowski, który ma ogromne doświadczenie w pracy dla przemysłu piwnego”. Przetarg na nowy projekt nie ma wpływu na współpracę browaru z agencją Gruppa 66/Ogilvy przy kampaniach reklamowych piw Gingers i Frater. W zakresie planowania i zakupu mediów Browar Belgia współpracuje z domem mediowym Mediaedge:cia i w tym obszarze jak na razie też nie są przewidywane zmiany. (PU)