Agencja reklamowa DougFaberFamily wygrała zorganizowany przez Browar Belgia przetarg na nowy projekt browaru. Spółka nie podaje żadnych szczegółów dotyczących planowanego projektu. Przetarg rozpoczął się w czerwcu i został rozstrzygnięty w sierpniu. Browar Belgia poprosił o nadesłanie prezentacji 25 polskich agencji reklamowych. Ich nazwy nie zostały ujawnione. “Wybraliśmy DougFaberFamily, gdyż jest młodą agencją, która szybko się rozwija, jest niezależna i ma innowacyjne podejście – mówi Dirk Aarts, dyrektor marketingu Browaru Belgia. – Jednym z powodów, dla których agencja została wybrana do pracy przy nowym projekcie, jest także fakt, że jej nowym dyrektorem kreatywnym jest Leszek Kwiatkowski, który ma ogromne doświadczenie w pracy dla przemysłu piwnego”. Przetarg na nowy projekt nie ma wpływu na współpracę browaru z agencją Gruppa 66/Ogilvy przy kampaniach reklamowych piw Gingers i Frater. W zakresie planowania i zakupu mediów Browar Belgia współpracuje z domem mediowym Mediaedge:cia i w tym obszarze jak na razie też nie są przewidywane zmiany. (PU)