Kraj

Kasztelan rusza z kampanią wariantu niepasteryzowanego

Nowy spot "Drzewo" jest kolejną odsłoną działań dla marki realizowanych pod hasłem "Świeże z natury".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FW7TpVfnGxow%22%7D
Marka piwa Kasztelam Niepasteryzowane (Carlsberg Polska) rusza z kampanią reklamową. Spot pt. “Drzewo” ma opowiadać o walorach życia blisko natury, w zgodzie ze zrównoważonym czasem. Dodatkowym komunikatem jest podkreślenie świeżego smaku piwa niepasteryzowanego.

“Drzewo” jest kolejną odsłoną kampanii pod hasłem “Świeże z natury”. W filmie zaprezentowano browarników, którzy przy piwie opowiadają o mądrości Kasztelana.

Kampania potrwa do końca sierpnia br. Trzydziestosekundowy spot zostanie wyemitowany m.in. w TVP oraz stacjach Polsat i TVN.

Spot reklamowy przygotowała agencja Red8 Advertising, za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction, a za realizację działań PR – agencja MSL Group.