Kraj

Miraculum odświeża ikonę męskich, polskich kosmetyków

Wars ma być atrakcyjniejszy dla młodszego odbiorcy.

Miraculum chce odświeżyć wizerunek marki Wars oraz dotrzeć do młodszego odbiorcy, dlatego zdecydowała się na rebranding marki. Zmianie uległo logo oraz design opakowania. Niezmienne pozostają kształt butelki i korka, które przez lata stały się najbardziej charakterystycznymi elementami. Nowe logo kosmetyków ma być bardziej wyraziste, dzięki czemu produkty powinny być lepiej widoczne na półce. Pełni ono również funkcję identyfikatora opakowania, zmieniając kolor w zależności od linii.

Miraculum zdecydowało się także na wycofanie dwóch najsłabiej rotujących linii Wars Sport i Wars Fresh. Linię Fresh zastąpiono serią Sensitive. Jak wynika z danych firmy, produkty tego typu mają ponad 40 proc. udziału w rynku produktów do golenia.
W ofercie pojawiła się także całkiem nową na rynku linię Wars Zero, czyli bez zapachu, bez parabenów i bez barwników. Seria ta ma wpisać się w prozdrowotne i proekologiczne trendy rynkowe. Rebrandingiem marki zajęła się agencja Neumann Brown.
Miraculum prognozuje, iż w 2014 r. sprzedaż produktów Wars osiągnie poziom 16 mln zł. Ubiegłoroczna sprzedaż produktów osiągnęła 13,2 mln zł. Marka najpopularniejsza jest w grupie wiekowej 56+.

Poniżej nowe i stare opakowanie produktu:

Miraculum odświeża ikonę męskich, polskich kosmetyków

Miraculum odświeża ikonę męskich, polskich kosmetyków